Впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти

               З 1 вересня 2012-13 навчального року педагогічний колектив розпочав роботу за оновленим Державним стандартом початкової освіти та новими навчальними Програмами.
           Для першокласників за участю батьків, меценатів були створені відповідні умови:
• організоване гаряче харчування на перерві та групі продовженого дня;
           • облаштовано кімнату для відпочинку (сну);
           • наявне приміщення для організації рухливих ігор; 
           • створені відокремлені роздягалки з індивідуальними шафами.
              Особливу увагу учителі  приділяють збереженню та зміцненню фізичного здоров’я учнів, їх моральному та громадянському вихованню. Із цією метою організовують активну співпрацю з батьками учнів або особами, які їх замінюють, з медичним працівником навчального закладу, шкільним психологом,  вихователем групи продовженого дня.
              Педагоги створюють сприятливі умови для безболісної адаптації дітей до систематичного шкільного навчання, зняття статичного напруження першокласників. З цією метою у першому класі  під час уроків вчителі застосовують ігрові методи навчання та форми роботи, які дають змогу запобігати перевантаженню учнів. Згідно з вимогами на 15 хвилині кожного уроку проводяться фізкультурні хвилинки, що складаються з динамічних, дихальних вправ, вправ для збереження зору, пальчикової гімнастики. Уроки фізичної культури спрямовані в першу чергу на розвиток і удосконалення рухів дітей і, за можливості, проводяться на свіжому повітрі. 
               Педагоги доцільно використовувують нестандартні форми організації  навчально-виховного процесу, зокрема, окремі навчальні заняття проводяться у формі уроків – екскурсій, уроків – імпровізацій, уроків – ігор, уроків – театралізацій.
               Чільне місце у навчально-виховному процесі посідає диференціація навчання, яка здійснюється гуманно, тактовно. Особливо це вдається вчителям Лютій Т.О., Комишан А.М., Коломоєць Т.Г., адже саме вони є постійними слухачами майстер-класу С.П.Логачевської.


Урок присвячуний 68 річниці Великої Перемоги


               Вчителі школи, постійно дбаючи про піднесення якості і ефективності уроку, звертаються до педагогічних ідей В.Сухомлинського. Індивідуальні творчі лабораторії мають добре відомі в районі вчителі Люта Т.О., Харкевич Л.М., Каплун Л.А., Діордієва Д.О. Так, учитель Діордієва Д.О. використовує ігрові форми проведення уроків: урок-гра, урок-подорож, урок-брейн-ринг. Учитель англійської мови Харкевич Л.М. ефективно використовує інформаційно-комунікативні технології, творчо реалізує між предметні зв’язки. Вчитель Каплун Л.А. раціонально застосовує інтерактивні технології навчання, оптимально поєднує різноманітні форми і методи навчання. Творчо реалізують ідеї В.Сухомлинського про забезпечення дослідницького характеру розумової праці учнів, необхідність навчання їх мистецтву мислення вчителі Люта Т.О., Капустинська Т.В. Саме їхнім урокам притаманне розв’язування проблемних ситуацій, творчі дискусії, дидактичні ігри, спеціальні вправи на мислення побудовані на спостереженні.



Немає коментарів:

Дописати коментар