Організація методичної роботи

               Важливою складовою є організація методичної роботи з педагогічними кадрами. Створена на основі діагностування та диференціації система методичної роботи, спрямована на поглиблення знань педагогів із проблеми, над якою працює школа, формування колективу однодумців, підвищення професійної компетентності педагогічних працівників, сприяння розвитку сучасного стилю мислення, формування професійних навичок, стимулювання вчителя до професійної самоосвіти та самовдосконалення.
               Плідно працювали над  вирішенням даних проблем шкільні методичні формування:
- методичне об’єднання вчителів початкових класів, що працює над проблемою «Гуманізація навчально-виховного процесу на основі впровадження педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського в контексті модернізації початкової освіти»; 
- дві творчі групи з проблем «Гуманізація процесу навчання» та «Гуманізація процесу виховання»;
- психолого-педагогічний семінар з проблеми «Особливості організації навчально-виховного процесу з обдарованою дитиною»;
- науково-практичний семінар щодо  роботи над проблемою;
- консультаційні пункти.


Засідання методичного об'єднання вчителів початкових класів

               Під час проведення методичних заходів практикувалися і продовжують практикуватися нетрадиційні форми методичної роботи, які допомагають активізувати увагу учасників. Ефективними формами методичної роботи в закладі є:
  • фестивалі уроків;
  • дискусії;
  • ділові ігри;
  • методичні дні;
  • творчі звіти;
  • проблемні столи;
  • ділова гра;
  • конкурс «Учитель року»;
  • конкурс «Класний керівник року»;
  • методичні виставки;
  • бібліографічні огляди науково-методичної літератури;
  • тижні педагогічної майстерності;
  • педагогічні читання та конференції за творами В.О. Сухомлинського;
  • круглі столи.
    

Немає коментарів:

Дописати коментар