Обмін досвідом роботи

               Змістовна методична робота дає свої результати: кожен педагог прагне постійно поповнювати свою творчу лабораторію новими знахідками, інноваційними технологіями, інтерактивними методами.

Педагогічний міст між Петрівською ЗШ І ступеня та Червоносільською ЗШ І- ІІ ступеня


               Досвідчені вчителі активно пропагують свій власний педагогічний досвід, беручи участь у конференціях, педагогічних читаннях, семінарах різних рівнів. У системі внутрішкільної методичної роботи широко пропагується кращий досвід, цікаві знахідки та нестандартні підходи до розв’язання педагогічних та методичних проблем. Ефективними формами пропаганди позитивного досвіду вчителів є випуск методичних бюлетенів, створення шкільних методичних виставок. Поширенню позитивного досвіду сприяють методичні декади, семінари-практикуми, педагогічні мости між закладами, друкування педагогів у фахових журналах. Так, упродовж минулих навчальних років у журналі «Початкова освіта» № 33-34 були надруковані дев’ять конспектів уроків на тему гендерної рівності, розроблені вчителями школи, зокрема «Ми - різні, ми – рівні», (читання, 2-й клас), «Доброзичливі і турботливі стосунки між членами родини», (читання, 3-й клас), «Хлопчики і дівчатка. Правила життя», (громадянська освіта, 3-й клас), «Уроки гендерної рівності» та інші (додаток 4). У журналі «Англійська мова в початковій школі» неодноразово друкувала розробки уроків вчителя англійської мови Харкевич Л.М.
               «Праця вчителя є творчою тоді, коли людина в найтонших і найнепомітніших рисочках процесу праці та її наслідків помічає своє, особливе, що відрізняє її діяння, її творення від діяння й творення інших людей», - підкреслював В.О.Сухомлинський. Він також зазначав, що за самою своєю логікою, філософською основою, творчим характером педагогічна праця неможлива без дослідження. Чому? Насамперед тому, що кожна дитина – це своєрідний і неповторний світ думок, почуттів, інтересів.
               Виходячи з цього, адміністрація школи здійснює керівництво індивідуальною творчою працею вчителів. Воно включає відвідування уроків та позакласних заходів, співбесіди з учителями, вивчення і узагальнення досвіду, висвітлення досвіду на методичних заходах, конференціях, у пресі, обмін досвідом, видання рекомендацій. Так, було вивчено, узагальнено та затверджено методичною радою школи досвід вчителів Карпенко Т.Л. з проблеми «Диференційоване навчання як один із шляхів гуманізації навчально-виховного процесу», Піскун І.М. з проблеми «Гуманістичні ідеї В.О. Сухомлинського в розумовому вихованні учнів», Петренко В.Г. з проблеми «Розвиток навчальних можливостей учнів на основі впровадження в практику роботи гуманістичних ідей Василя Сухомлинського», Капустинської Т.В. з проблеми «Гуманістичні ідеї В.О. Сухомлинського на уроках природничого циклу», Коломоєць Т.Г. з проблеми «Розвиток навчальних можливостей учнів у процесі екологічного виховання школярів на основі використання спадщини В.О. Сухомлинського». Матеріали досвіду зберігаються в методичному кабінеті школи.

Збірки з досвіду роботи вчителів школи


               За високу професійну майстерність, результативність, вагомий внесок у розвиток у справу навчання і виховання підростаючого покоління вчителі закладу отримують моральні та матеріальні нагороди. Зокрема, педагогам Лютій Т.О., Комишан А.М. присвоєна педагогічна премія Петрівської районної ради та Петрівської райдержадміністрації імені С.П. Логачевської. Вчителям Копійці В.М., Діордієвій Д.О., Капустинській Т.В., Каплун Л.А., Коломоєць Т.Г. присвоєно звання «Вчитель - авторитет». Заступнику директора з навчально-виховної роботи Огир Т.Ю. присвоєно звання кращого педагога у номінації «Золотий фонд педагогічної Петрівщини». Районний методичний кабінет широко використовує досвід вищезазначених вчителів при організації методичної роботи з педагогічними кадрами. Вони є керівниками районних методичних об’єднань вчителів початкових класів, майстер-класів.






Немає коментарів:

Дописати коментар