Позакласна робота з учнями

               Значну увагу організації позакласної роботи з учнями приділяє педагог-організатор Сидоренко Н.С. Традиційно в школі проводяться виховні заходи, свята, концерти, конкурси, виставки на теми: «Подорож у світ цікавого», новорічні ранки, «Розумники й розумниці», «Зірковий час», «Юні казкарі», «Дари осені», «Живи,книго!» тощо.


Урок природознавства, 1 клас


               Традиційними стали Тижні В.О.Сухомлинського, в рамках яких проводяться уроки мислення за тематикою, запропонованою видатним педагогом, уроки В.О.Сухомлинського, конкурси малюнків, плакатів, творчих робіт, влаштовуються музично-літературні ранки, усні журнали, читацькі конференції за творами Добротворця.
               Педагогічні ідеї В.О. Сухомлинського трансформуються вчителями школи під час навчально-виховного процесу. Педагоги творчо реалізують ідею видатного земляка про уроки мислення в природі. Постійно дбають про удосконалення технології і підготовки їх проведення. Практикується проведення уроків мислення серед природи на різноманітну тематику (додаток 7). Наприклад: «Осінні зміни в живій та неживій природі» (Піскун І.М.), «Жива і нежива природа» (Капустинська Т.В.), «Танок осіннього листя» (Коломоєць Т.Г.), «Допомога птахам взимку» (Каплун Л.А.), «Вересень. Вже брами літа замикає осінь» (Люта Т.О.), «Осінь щедра, осінь золота» (Ільченко С.В.) та інші. 



Урок мислення серед природи


Майстерність викладання цих уроків забезпечує захоплюючі подорожі учнів у чарівний світ природи, розвиває допитливість, спостережливість, виховує любов та бережне ставлення до всього живого.
Взявши на озброєння переконання В.О. Сухомлинського що, «Казка – свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки»,  педагоги ефективно використовують у навчально-виховному процесі казку та казкових героїв.. Казка, як яскрава стрічка, вплітається в уроки вчителів Діордієвої Д.О., Москаленко А.Р., Копійки В.М., Комишан А.М., Семенко І.В., Андрусенко Н.А. та інших. За роки навчання в школі учні вчаться самі складати казки, залучаються до інсценізації. Кращі роботи учнів друкуються в шкільній дитячій газеті «Добрик».
Із метою морально-етичного виховання і духовного розвитку дітей стало традицією проведення бібліотечних уроків які проводить шкільний бібліотекар Коробка Т.Б. на різну тематику, а саме: «Подорож до читацької скарбнички В.О. Сухомлинського», «Моральні цінності школяра», «Звичаї та обряди українців», «У гостях у казки», «Місце книги в твоєму житті», «Герої В. Сухомлинського – очима дітей». Під час таких занять учні знайомляться з дитячими творами педагога, дають характеристики головним героям, роблять висновки, усвідомлюють загальнолюдські моральні цінності. 

У школі створена продумана система виховної роботи, в основу якої  покладені  ідеї В.О. Сухомлинського про гуманізацію шкільного життя, виховання патріота – громадянина, всебічно розвиненої особистості.


Виховний захід на тему: "Шануємо тебе, Кобзаре!

               Класоводи  ефективно використовують при проведенні циклу етичних бесід, уроків духовності, казки, притчі,  легенди, моральні  настанови В.О.Сухомлинського.
   Виховну роботу координує шкільне об’єднання «Каштанчик», яке налічує більше 160 учнів та 9 загонів, та має свою мету і завдання, закони, атрибути.
    Педагоги намагаються зацікавити всіх учнів позаурочною діяльністю – участю у предметних тижнях, конкурсах, виставках, змаганнях.
    Для закріплення та творчого використання знань, набутих учнями на уроках, у школі щорічно проводять такі тематичні та предметні тижні:
  • математики;
  • української та англійської мов;
  • християнської етики;
  • образотворчого та музичного мистецтва;
  • морального виховання;
  •  національно – патріотичного виховання (додаток 8);
  • екологічного виховання;
  •  вшанування Тараса Шевченка, Лесі Українки.

Свято "Прощання з "Букварем"





Немає коментарів:

Дописати коментар