Постійнодіючі форми методичної роботи

               На базі школи ефективно функціонують районні  постійнодіючі форми методичної роботи:
              - Школа управлінської майстерності для новопризначених заступників директорів з навчально-виховної роботи з проблеми «Удосконалення роботи з педагогічними кадрами на основі творчого впровадження педагогічних ідей В.О.Сухомлинського» (керівник:  заступник директора з навчально-виховної роботи Огир Т.Ю.).

Заняття школи управлінської майстерності для заступників директорів з навчально-виховної роботи
                - Школа передового педагогічного досвіду вчителів початкових класів з проблеми «Активізація пізнавальної діяльності учнів на основі диференційного підходу до навчання» (керівник: вчитель-методист Т.О.Люта).
               У рамках опорної школи проведені районні семінари-практикуми для різних категорій педагогічних працівників:
  • директорів загальноосвітніх шкіл району з проблеми «Пошук нових ефективних форм роботи щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової ланки на основі трансформації педагогічних ідей В.О. Сухомлинського» (додаток 5);
  • заступників директорів з навчально-виховної роботи з проблеми «Інноваційні підходи до організації методичної роботи в школі»; 
  • вчителів початкових класів з проблеми «Трансформація ідей В.О.Сухомлинського як засіб розвитку піднесення ефективності  уроку»; 
  • учителів англійської мови, які викладають у початкових класах з проблеми «Розвиток комунікативних здібностей молодших школярів засобами використання інноваційних технологій»;
  • вихователів груп продовженого дня з проблеми «Національно-патріотичне виховання молодших школярів в групі продовженого дня на основі використання ідей В.О. Сухомлинського» (додаток 6)

Урок в кімнаті народознавства

  • шкільних бібліотекарів з проблеми
  • «В.О. Сухомлинський про роль шкільної бібліотеки в розвитку навчальних можливостей учнів», на яких педагогічний колектив школи представляє досвід трансформації гуманістичних ідей В.О.Сухомлинського в умовах сьогодення.





Немає коментарів:

Дописати коментар