Позашкільна діяльність

               Із метою розвитку творчих здібностей учнів, задоволення їхніх потреб, інтересів і нахилів у школі  функціонують  курси за вибором з ХОУП, прав дитини, християнської етики.
       Класоводи спрямовують свою роботу на максимальне охоплення учнями занять у гуртках ДЮЦТу. Дослідження свідчать, що 71% учнів школи розвивають свої здібності й задатки в позаурочний час на заняттях у гуртках образотворчого мистецтва «Мальва», екологічному «Жайворонок», декоративно-прикладного мистецтва «Барвінок», вишивки «Вишиванка», в’язання гачком та спицями «В’язанчик», технічного моделювання «Моделіст».
      Педагогічний колектив  школи має великий досвід організації і  проведення екскурсій  пізнавально-розвивального характеру в межах селища, області, країни. Упродовж 2010-2013 років учні побували в містах Чигирин, Канів, Київ, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Миколаїв, Кіровоград, селищі Петриківка, де відвідали театри, заповідники, зоопарки, познайомились з історичними місцями та пам’ятками. Такий вид роботи значно згуртовує учнів, їхніх батьків і вчителів, розширює пізнавальні інтереси дітей.



Відвідування Кіровоградського обласного драматичного театру ім. Кропивницького

               Робота педагогічного колективу школи підпорядкована єдиний меті – формувати в учнів інтелектуальний та творчий потенціал, розвивати кожну дитину як неповторну індивідуальність, соціально адаптовану до життя в  сучасних умовах.
               Педагогічний колектив школи постійну увагу приділяє співдружності школи і сім’ї. У роботі з батьками розвиваються і збагачуються традиції, що склалися упродовж багатьох років. Насамперед, це  стосується широкого використання таких ефективних форм як свята, зустрічі, консультації, бесіди-діалоги, читацькі конференції за творами В.О.Сухомлинського, дискусії, лекції тощо.
              На заняттях батьківського всеобучу упродовж 2010-2013 навчальних років розглядалися такі теми: «Поради батькам першокласника на основі педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського»,  «В.О. Сухомлинський про виховання громадянина патріота», проведені конференції за книгою В.О. Сухомлинського «Батьківська педагогіка», «Сім’я і гармонійний розвиток особистості учня на основі педагогічної спадщин В.О. Сухомлинського». (додаток 9).




Немає коментарів:

Дописати коментар